Let ’ s Visit … to seria nowoczesnych podręcznik ó w dla nauczycieli z atrakcyjnymi materiałami do kopiowania. Podręczniki prezentują różnorakie aspekty geografii, historii, kultury oraz życia codziennego kraj ó w anglojęzycznych oraz Polski.
Let ’ s Visit the United States to zestaw materiałów do kopiowania, zawierający ćwiczenia, kt ó re w jasny i przystępny spos ó b prezentują...
"Język angielski Poziom B2
Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?
Mamy dla Ciebie idealne połączenie!
Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.
CZYTAJ - SŁUCHAJ - ĆWICZ
CZYTAJ - dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści The Hound of the Baskervilles przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz...
Czujesz głód wiedzy? Nieustannie poszukujesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?
The Best of Świat Wiedzy to dawka najlepszych tekstów ze Świata Wiedzy z ostatnich lat! W magazynie redakcja zebrała (i zaktualizowała) jej zdaniem najciekawsze artykuły minionej dekady - nie tylko z samego Świata Wiedzy , ale i z wydań specjalnych takich jak Kosmos czy Historia . Każdy numer to solidna porcja wiedzy...
Kapitan Scott ponownie zdołał uratować Corinair przed unicestwieniem. Ale zwycięstwo nie było pełne. Zginęło wielu mieszkańców, a zniszczona planeta wymaga natychmiastowej pomocy. Nathan, obawiając się kolejnych ataków, postanawia ostatecznie rozprawić się z imperium takarańskim. Jego plan jest prosty: zdobyć stolicę Takary i uwięzić Caiusa. Sojusz nie ma jednak zasobów, by skutecznie zaatakować wojska...
Po wygranej bitwie z „Yamaro” Nathan zostaje bohaterem Corinair. Jednak sprawy nie toczą się tak gładko, jak można by się tego spodziewać. Kapitan de Winter nie daje za wygraną i podejmuje kroki, by przejąć „Aurorę” i zdobyć jej napęd skokowy. Na Corinair uaktywniają się takarańskie grupy antyrebelianckie i zaczynają realizować działania, których celem jest przejęcie przez Ta’Akarów...
Kapitan Scott ponownie zdołał uratować Corinair przed unicestwieniem.
Ale zwycięstwo nie było pełne. Zginęło wielu mieszkańców, a zniszczona planeta wymaga natychmiastowej pomocy. Nathan, obawiając się kolejnych ataków, postanawia ostatecznie rozprawić się z imperium takarańskim. Jego plan jest prosty: zdobyć stolicę Takary i uwięzić Caiusa. Sojusz nie ma jednak zasobów, by skutecznie zaatakować wojska...
Po ocaleniu „Aurory” i ludności Corinair nadszedł czas na odpoczynek, odbudowę zniszczeń i zawarcie nowych sojuszy. Chwila spokoju nie trwa jednak długo i wkrótce kapitan Nathan Scott i jego załoga uzupełniona, o nowych rekrutów spośród Corinari, muszą znów stawić czoła siłom Imperium Ta’Akarów.
Podbita dekady wcześniej cywilizacja z pomocą Ziemian stara się odzyskać utracony honor...
Po wygranej bitwie z „Yamaro” Nathan zostaje bohaterem Corinair. Jednak sprawy nie toczą się tak gładko, jak można by się tego spodziewać. Kapitan de Winter nie daje za wygraną i podejmuje kroki, by przejąć „Aurorę” i zdobyć jej napęd skokowy. Na Corinair uaktywniają się takarańskie grupy antyrebelianckie i zaczynają realizować działania, których celem jest przejęcie przez Ta'Akarów...
Przedmiotem niniejszej książki jest ostatni okres sefardyjsko-słowiańskiego kontaktu językowego w Bośni, mający miejsce bezpośrednio przed Holokaustem, tj. w latach 1918-1941.
Monografia ta jest rezultatem badań autora prowadzonych na terytorium Bośni i Hercegowiny oraz Chorwacji. Ponieważ miejscem najpełniejszego słowiańsko-żydowskiego kontaktu językowego były ziemie polskie, publikacja ta wzorowana...
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo...