Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży!
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie, której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych...
Sprzedawcy często umożliwiają nabywcom płacenie za nabywane towary i usługi w ratach, zwłaszcza w przypadku zakupów towarów i usług o znacznej wartości. W publikacji wyjaśniono na przykładach skutki podatkowe i rachunkowe takiej sprzedaży. Wskazano m.in.:
• jakie są skutki sprzedaży na raty w VAT i podatku dochodowym zarówno po stronie sprzedawcy jak i nabywcy w przypadku, gdy rat udziela:
-...
Stella, menedżerka należącego do ojca hotelu, pragnie zostać jego właścicielką.
Ojciec jednak nie zauważa sukcesów córki, okazuje jej lekceważenie. Pewnego dnia w hotelu pojawia się Dane, mężczyzna, który chce przejąć hotel.
Nieświadoma tego Stella wdaje się z nim w romans...
"Nieruchomości to najbardziej wartościowy składnik firmowego majątku. Trudności w rozliczeniu transakcji związanych z ich udziałem biorą się jednak nie tyle z ich wartości, ile z konieczności jednoczesnego uwzględnienia przepisów prawa podatkowego, bilansowego oraz cywilnego.
W opracowaniu omówiono:
• moment powstania przychodu ze sprzedaży nieruchomości
• koszty związane z odpłatnym zbyciem...
"W obrocie gospodarczym zapłata za objęte udziały czy akcje w innej spółce następuje w różnej formie. Ma to wpływ na rozliczenie VAT od tych transakcji. Tak samo jest w przypadku umorzenia udziałów, czy akcji. Brak jest jednolitego stanowiska wśród sądów, czy organy podatkowe prawidłowo nakazują naliczać VAT od przekazywanej w formie rzeczowej zapłaty za umorzone udziały, czy akcje. Publikacja przedstawia...
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej.
Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki.
Ciesz...
Seria: Praktyka (i teoria) biznesu
Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie....
Współczesna filozofia sukcesu przesiąknięta jest do głębi bezmyślnie powtarzanymi frazesami. Antyporadnik Marcina Przybyłka zdecydowanym ruchem “przekłuwa ten rozdęty balon”, demaskując środowisko biznesu i proponując inne spojrzenie na sukces. Każe czytelnikowi przyjąć krytyczną, zdroworosądkową postawę wobec wpajanych w firmie reguł i stereotypów. Robi to oczywiście z przymrużeniem oka,...
Mocno stań na obu handlowych nogach!
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami - oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych...
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.
Autor łączy...