„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze - ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego,...
W trakcie manifestacji kulturalnej na wrocławskim rynku dochodzi do zamieszek. W starciu z agresywną grupą młodych narodowców ginie para studentów. Policja i media szybko wydają wyrok, uznając, że za tym przypadkowym zabójstwem stoją bojówkarze organizacji Serca Biało-Czerwone. Marcin Faron, młody dziennikarz tygodnika „Korespondent”, ma jednak wątpliwości. Rozpoczyna nieformalne dziennikarskie...
Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy...
Źle się ma nasz kraj - pisał zmarły niedawno brytyjski publicysta - Sposób w jaki żyjemy ma w sobie coś głęboko niewłaściwego. W świecie rynku, posiadania, ekonomicznego rachunku zysków i strat, gubimy idee wspólnego dobra, sprawiedliwości, społecznej harmonii. Do Polski przenikają wszystkie bolączki kapitalizmu, wraz z jego dobrodziejstwami. Dodajemy do tego swoje narodowe podziały i paranoje, podkręcane...
Ta publikacja została nominowana na Książkę Audio Roku 2008 w kategorii "Dla dzieci i młodzieży".
„Księga Dżungli” to jedna z najbardziej popularnych książek Rudyarda Kiplinga, angielskiego pisarza i poety, laureata literackiej nagrody Nobla. Ta wybitna pozycja literatury światowej wymagała wyjątkowego podejścia do realizacji nagrania „Księgi Dżungli”. Mieliśmy świadomość,...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...