Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem?
Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel?
Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia?
Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?
Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że...
"Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem?
Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel?
Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia?
Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie?
Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś...
Poczucie Własnej Wartości - jest to indywidualna ocena, która decyduje o tym, co czujemy i myślimy na temat swojego prawa do istnienia w świecie i do wyrażania bez obaw swojej osobowości. Poczucie Własnej Wartości może być niskie lub wysokie - wynika z naszych przekonań o sobie. Ocena siebie może być prawdziwa lub fałszywa. Najczęściej człowiek ocenia siebie poniżej swoich możliwości.
To z Twojej...
Życiowa Rozgrywka to szczególna książka. To osobista refleksja autorki z wielu lat doświadczeń własnych, ale i nie tylko, w tematach życiowego przywództwa, które stały się powodem do jej powstania. To historia pełna ciekawych sytuacji, strategii i inspiracji.
Książka, która pomoże Ci odzyskać siebie i swoje życie.
A po co miałbyś to zrobić?
Aby naprawdę tworzyć i rozwijać swoje życie.
By być...
Zestaw zawiera 3 ebooki:
- „Jądro ciemności” Joseph Conrad (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie).
- „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki” Arthur Conan Doyle (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie).
- podręcznik z ćwiczeniami: „ Nauka języka angielskiego z książką dwujęzyczną ” Marta Owczarek.
3-pak jest idealnym rozwiązaniem dla osób uwielbiających...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....