Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy...
Niniejsza antologia stanowi zbiór prac prezentujących przedmiot badań i podstawy teoretyczno-metodologiczne systemowo-funkcjonalnej analizy dyskursu, wywodzącej się z tzw. brytyjsko-australijskiej szkoły rejestru i gatunku. U jej podstaw leży teoria języka jako „społecznego systemu semiotycznego” (language as a social semiotic), autorstwa M.A.K. Halliday’a, stanowiąca nadal ważny...
Mów własnym głosem, wypowiadaj się w autentyczny sposób i uważnie słuchaj - naucz się prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami uważności
Przedmowa Joseph Goldstein
Komunikacja jest złożonym zjawiskiem. Aby skutecznie się komunikować, trzeba uwzględnić wiele czynników. Emocje, koncepcje i przekonania rozmówców objawiają się w słowach i w formie niewerbalnej. Trzeba też poradzić sobie z istniejącymi wzorcami...
Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś.
Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.
A przecież autentyczny employer branding ma dziś...
Dwuczęściowy zestaw ćwiczeń wspomagający naukę i poszerzenie znajomości słownictwa angielskiego z wielu zakresów tematycznych. Książka oferuje obszerny wybór zagadnień oraz praktycznych i inspirujących ćwiczeń, ułatwiających utrwalenie leksykonu niezbędnego w codziennej komunikacji. Doskonały materiał do pracy samodzielnej lub w klasie. Zawartość książki stanowi starannie dobrany i bogato ilustrowany...
Dwuczęściowy zestaw ćwiczeń wspomagający naukę i poszerzenie znajomości słownictwa angielskiego z wielu zakresów tematycznych. Książka oferuje obszerny wybór zagadnień oraz praktycznych i inspirujących ćwiczeń, ułatwiających utrwalenie leksykonu niezbędnego w codziennej komunikacji. Doskonały materiał do pracy samodzielnej lub w klasie. Zawartość książki stanowi starannie dobrany i bogato ilustrowany...
PIT-11(29) podmioty składające mają obowiązek wysłać do 31 stycznia 2023 r. wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 45ba ustawy o PIT), do urzędu skarbowego właściwego dla miejsca zamieszkania podatnika o rezydencji polskiej lub ws. opodatkowania osób zagranicznych - w przypadku podatnika nierezydenta, a jeśli zaprzestali działalności przed upływem tego terminu - najpóźniej do...
W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych.
Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów” to zbiór najważniejszych reguł, którymi należy się kierować, pracując w aptece, począwszy od obowiązków kierownika apteki, realizacji recept, w tym recept z błędami,...
Monografia poświęcona jest komunikacji pomiędzy radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest istotna dla realizacji przez rady zadań nadzorczych oraz wspomagania zarządu w realizacji misji spółki. Jak wynika z wielu badań, zarząd ma przewagę informacyjną nad radą nadzorczą i może ukierunkowywać przekazywanie informacji...
W tytule "Jak komunikować się w pracy?" Piotr Bucki uczy umiejętności mądrego i sprawnego komunikowania - jednej z najczęściej poszukiwanych kompetencji u pracowników. Ten e-book odkryje przed Tobą sekrety dobrej komunikacji. Nauczysz się lepiej mówić, a przede wszystkim - lepiej słuchać oraz kształtować empatię. Nauczysz się komunikować z pełną świadomością, by osiągać swoje cele i budować lepsze...