Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ PONAD 18 000 CYFROWYCH PUBLIKACJI (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY MP3 - EPRASĘ - LEKTURY na MP3)

NAUKA ANGIELSKIEGO MP3 - kursy angielskiego, gramatyka angielska, nauka słówek,angielski online, english mp3 - pobierz darmowy kurs

klient

  • Logistyczna obsługa klienta - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - ebook

    Data publikacji: 23.03.2018

    Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie...

    Cena: 49,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    100pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook

    Data publikacji: 05.10.2017

    " Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...

    Cena: 39,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    80pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów - ebook

    Data publikacji: 06.03.2017

    Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor...

    Cena: 14,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    30pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook

    Data publikacji: 11.01.2017

    Poradnik zawiera omówienie segmentacji klientów oraz jakie dane z działu finansów są istotne w tym procesie. Zdobędziesz wiedzę:skąd pozyskać dokumenty finansowe, jakie są kryteria segmentacji klientów.

    Cena: 24,48 zł
    (zawiera 23% VAT)
    49pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - ebook

    Data publikacji: 29.09.2016

    Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta”...

    Cena: 35,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook

    Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook

    Data publikacji: 29.09.2016

    "Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny...

    Cena: 39,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    78pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Najtrudniejszy klient - ebook

    Data publikacji: 05.08.2016

    Elise włożyła wiele wysiłku w stworzenie agencji matrymonialnej, która skojarzyła mnóstwo szczęśliwych par. Dax, cyniczny właściciel stacji telewizyjnej, chce udowodnić, że jest oszustką. Na oczach telewidzów Elise oświadcza, że znajdzie Daxowi partnerkę na całe życie. I tu spotyka ją niespodzianka: jej niezawodny program komputerowy typuje ją samą. Jest zszokowana. Wykluczone, by stworzyli z Daxem...

    Cena: 8,99 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Klient - ebook

    Data publikacji: 27.04.2016

    Jedenastoletni Mark staje się przypadkowym świadkiem samobójstwa znanego adwokata. Tuż przed śmiercią prawnik wyznaje chłopcu, gdzie zostało ukryte ciało senatora Boyette'a, ofiary głośnej zbrodni. Od tej chwili morderca senatora zaczyna ścigać Marka - usiłuje go zabić, by zamknąć mu usta na zawsze. Chłopcu nie daje spokoju również FBI i policja. Z pomocą zaszczutemu, przerażonemu dziecku przychodzi...

    Cena: 33,50 zł
    (zawiera 23% VAT)
    67pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Legendarna obsługa Klienta - ebook

    Data publikacji: 22.04.2016

    Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio...

    Cena: 21,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    44pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.M jak Mieszkanie
  2. 2.Dobre Wnętrze
  3. 3.Murator
  4. 4.Zielony Sztandar
  5. 5.Gazeta Krakowska - Małopolska Zachodnia
  6. 6.Gazeta Krakowska - Podhale
  7. 7.Gazeta Krakowska - Tarnów
  8. 8.Gazeta Krakowska - Nowy Sącz
  9. 9.Nowości Dziennik Toruński
  10. 10.Express Bydgoski

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.100-letnie życie. Codzienność i praca w erze długowieczności
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Auto Świat
  7. 7.Fakt
  8. 8.Sieci
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.A ty, co sądzisz o myślących maszynach?