Pracująca w agencji nieruchomości Hollie Walker musi zastąpić kelnerkę podczas świątecznego przyjęcia.
Czuje się niekomfortowo w stroju elfa, w zbyt krótkiej sukience i na wysokich szpilkach, lecz to właśnie teraz - a nie gdy siedziała za biurkiem w eleganckim kostiumie - zauważa ją ich najważniejszy klient, hiszpański milioner Maximo Diaz. Po przyjęciu odwozi ją do domu i wstępuje na kawę&hellip...
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!
Tradycyjnie etap...
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!
Tradycyjnie etap...
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik.
Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?
Natalia mieszka na Osiedlu Radosnym w Świdnicy. Prowadzi poradnię psychologiczną. Jej życie jest uporządkowane i niemal sterylnie czyste do chwili, gdy poradnię odwiedza Dominik. Brodaty i tajemniczy klient wciąga Natalię w dziwną grę. Kto ją wygra?
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży....
"UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków.
Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami.
17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...