Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ CYFROWE PUBLIKACJE (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY ANGIELSKIEGO ONLINE - LEKTURY MP3)

Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów - ebook

16,00 14,40 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Barbara Celińska 

24.06.2020

24.06.2020

polski

WYMOWNIA

978-83-955032-4-5

Opis:

Blogerze!

Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął?

Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” – nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast tego zaczniesz działać! Sprawisz, że Twój blog zmieni się i będziesz mógł na nim zarabiać. Dostarczam praktyczną wiedzę zamiast długiej teorii. Ze mną od razu przystąpisz do działania. Piszę treściwie, konkretnie, krótko i na temat. Nastawiam się na efekt. Sama zaczęłam jako blogerka i dzięki temu w tej chwili prowadzę własną firmę  – biuro tłumaczeń i wydawnictwo. Takie były moje cele. Teraz chcę pomóc ci osiągnąć Twoje.

 

Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!

 

„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług.

Spełnia on szereg funkcji:

 

KURS WYJAŚNIA:

  1. Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę.
  2. Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć.
  3. Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować.
  4. W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm.

 

DZIĘKI KURSOWI:

  1. Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie.
  2. Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie elementy prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy.
  3. Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach.
  4. Zdobędziesz praktyczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały oczekiwania reklamodawców.
  5. Nauczysz się kreować swój wizerunek w sieci.
  6. Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też nowe szanse zarobkowania.
  7. Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy.
  8. Stworzysz własną ofertę dla firm lub skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru.
  9. Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając nowe marki.

 

Kurs pomoże Ci przeanalizować oczekiwania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców.

Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją markę. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację firmy, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”, ale skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową surowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności nie jest łatwe – jest jednak wykonalne.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów - ebook
Forma zakupuCena

Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów - ebook

16,00 14,40 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie