Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ CYFROWE PUBLIKACJE (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY ANGIELSKIEGO ONLINE - LEKTURY MP3)

Bądź swoim własnym coachem - ebook

43,00 38,70 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Eliza Zielińska 

08.04.2022

08.04.2022

polski

Novae Res

978-83-8219-582-8

Opis:

Gdy wychodzisz z iluzji, odzyskujesz siebie

Coaching to pojęcie, które w ciągu ostatnich lat stało się niezwykle popularne. Czy jednak wiemy, co tak naprawdę oznacza? Niektórzy sądzą, że to tylko chwytliwe hasło, w rzeczywistości jednak chodzi o coś znacznie głębszego. W książce Bądź swoim własnym coachem istotne są pytania. To za ich pomocą możemy poznać siebie, a przede wszystkim odzyskać dostęp do swoich emocji, potrzeb i zmysłów. Wielu z nas skrywa się pod pancerzem ukształtowanym w dzieciństwie, który pozornie chroni przed otaczającą rzeczywistością, w praktyce jednak stanowi blokadę i przyczynia się do wielu problemów psychofizycznych. Eliza Zielińska przedstawia szereg dysfunkcyjnych schematów z dzieciństwa i podsuwa pytania, które pomagają w uświadomieniu sobie mechanizmów naszych codziennych działań i wyborów. Szczere odpowiedzi mogą być początkiem prawdziwej, głębokiej zmiany.

Eliza Zielińska
Psycholog. Coach rozwoju osobistego i biznesowego. Od ponad piętnastu lat jako dyrektor zarządzająca kieruje zespołem przez co łączy psychologię z biznesem. Prowadzi również procesy coachingowe i mentoringowe. Połączenie wiedzy psychologicznej, coachingowej i biznesowej traktuje jako cenną wartość oraz praktyczne narzędzie, pozwalające na wsparcie drugiego człowieka w jego indywidualnym procesie rozwoju. W praktyce zawodowej, jak i w życiu codziennym, bazuje na podejściu integralnym. To holistyczne spojrzenie uwzględniające zależność pomiędzy świadomością, umysłem, ciałem, emocjami, energią, duchowością oraz szerokim kontekstem środowiska, w którym funkcjonuje człowiek.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Bądź swoim własnym coachem - ebook
Forma zakupuCena

Bądź swoim własnym coachem - ebook

43,00 38,70 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?