Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ CYFROWE PUBLIKACJE (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY ANGIELSKIEGO ONLINE - LEKTURY MP3)

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
Okładka Pobierz darmowy fragment Opinie o produkcie
57,00 51,30 zł (zawiera 5 % VAT)

  • MP3 (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)

Paweł Muzyczyszyn 

Maciej Motylski 

12.04.2022

12.04.2022

polski

6 godz. 50 min.

Onepress

978-83-283-9413-1

Opis:

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego.

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Opinie o produkcie


Aby dodać opinię o produkcie musisz być zalogowany na swoje konto Klubu Nexto.
Zaloguj się / zarejestruj się za darmo.

 

  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook
Forma zakupuCena

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - audiobook

57,00 51,30 zł (zawiera 5 % VAT)
    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Co chce wiedzieć klient?
  2. 2.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  3. 3.Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
  4. 4.Szef wymagający i wyrozumiały
  5. 5.Zero to One
  6. 6.Nie bój się błądzić
  7. 7.Motywacje lidera
  8. 8.Gra bez końca
  9. 9.Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
  10. 10.Proste prawdy o przywództwie