Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki.
Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją zrewolucjonizowania świata. Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób pracuje ten genialny biznesowy umysł i jak podejmuje strategiczne decyzje, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Z pewnością dzisiejsze rewolucyjne pomysły Bezosa będą jutro kopiowane przez resztę świata. Pozwól porwać się tej inspirującej opowieści i wyjdź poza tysięczne grono kopistów!
Richard L. Brandt jest wielokrotnie nagradzanym dziennikarzem, który od ponad dwudziestu lat pisze o Dolinie Krzemowej. Dał się poznać przedstawicielom społeczności technologicznej jako korespondent magazynu BusinessWeek. Za swoją pracę otrzymał National Magazine Award. Napisał również książkę Potęga Google’a o założycielach firmy Google.
Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu.
Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert
Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie — firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić przez internet.
deklaracja misji Amazon.com