Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...
Agentka hollywoodzkich gwiazd Kendall Squire odwiedza aktora Maxa Dunna w jego górskim domu. Prosi go, by zastąpił w reklamie brata bliźniaka, który zapadł się pod ziemię. Max niechętnie się zgadza. Ale burza śnieżna zasypuje drogi, loty zostają odwołane, nie może do nich dotrzeć wybrana do zdjęć modelka. Zleceniodawca proponuje Kendall, by ją zastąpiła. Odgrywana w filmiku zmysłowa scena przeradza...
Szef sieci eleganckich sklepów z odzieżą Luke Bryant potrzebuje znanej osoby, która pomoże mu wypromować nowe salony w Azji. Specjalistka od PR poleca mu Aurelię, gwiazdę muzyki pop, lecz Luke nie wyobraża sobie bohaterki tabloidów w tej roli. A jednak po rozmowie z Aurelią nie może przestać o niej myśleć. Wpada na pomysł, jak mimo wszystko mógłby wykorzystać ją w reklamie sklepów, a jednocześnie poznać...
Upalne lato na Manhattanie. Dwudziestoczteroletnia Tracey zostaje w mieście na całe wakacje. Na domiar złego sama, bo Will, początkujący aktor, z którym zamierza żyć długo i szczęśliwie, wyjechał na letnie występy. Wróci do miasta dopiero we wrześniu. Ale czy na pewno do niej? Pełna wątpliwości Tracey postanawia przyjrzeć się własnemu życiu. Zauważa, że wynajmowane mieszkanie to obskurna nora, wymarzona...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że:
- W Polsce smartfon posiada więcej...
Kiedy popkulturowe produkcje, takie jak Lśnienie Kinga , film Mała Miss czy seriale Californication i Czysta krew , niosą ze sobą wyłącznie niewymagającą rozrywkę dla mas, a kiedy stanowią okno, przez które można podglądać dzieła kultury i odkrywać klasyki kina, muzyki czy sztuki?
Aria operowa w reklamie sieci komórkowej, gangsterska ekranizacja Romea i Julii, Luciano Pavarotti nagrywający piosenki...