Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ CYFROWE PUBLIKACJE (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY ANGIELSKIEGO ONLINE - LEKTURY MP3)

jak skutecznie sprzedawać

  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - audiobook

    Data dostępności: 07.11.2022

    Data publikacji: 07.11.2022

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 49,90 29,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny - ebook

    Data dostępności: 07.11.2022

    Data publikacji: 07.11.2022

    „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 49,90 29,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - audiobook

    Data dostępności: 29.12.2020

    Data publikacji: 29.12.2020

    Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 39,90 21,95 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować - audiobook

    Data dostępności: 24.03.2023

    Data publikacji: 24.03.2023

    Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu "pomagają innym uświadomić sobie własne...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 49,90 27,45 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Jak wypromować eBOOKa i książkę? 150 sposobów do zastosowania od zaraz - ebook

    Data dostępności: 06.05.2024

    Data publikacji: 06.05.2024

    Masz gotowego eBooka i nie za bardzo wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, by dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją markę za pomocą eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”? Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

    Data dostępności: 17.12.2019

    Data publikacji: 17.12.2019

    Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe pro dukty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają,...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 54,90 30,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 17.05.2021

    Data publikacji: 17.05.2021

    Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 34,90 19,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Data dostępności: 29.03.2019

    Data publikacji: 29.03.2019

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 49,90 29,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook

    Data dostępności: 09.11.2018

    Data publikacji: 09.11.2018

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 49,90 29,94 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  3. 3.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  4. 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
  5. 5.W słońcu Bora Bora
  6. 6.Sztuka uwodzenia
  7. 7.Norwegian Wood
  8. 8.Na południe od granicy, na zachód od słońca
  9. 9.Kafka nad morzem
  10. 10.Im mroczniej, tym lepiej

Najchętniej kupowane

  1. 1.Berdo
  2. 2.Nowa Fantastyka
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  7. 7.Przegląd Sportowy
  8. 8.Tygodnik Do Rzeczy
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Tygodnik Powszechny