Do napisania Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach i wewnętrznej pracy stwierdzała, że jednocześnie Podświadomość mówi jej, „że to bez sensu, że nie jest na tyle wytrwała, że jej się nie uda, że to niemożliwe”... nawet pomimo mierzalnych wyników!
To ćwiczenie dla tych wszystkich, którzy pomimo jasnej wizji swojego celu i różnych...
Tygiel przemiany energii dla pieniędzy i obfitości jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z pieniędzmi, pracą, zarabianiem, dostatkiem, bogactwem materialnym.
Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach i wewnętrznej pracy stwierdzała, że jednocześnie Podświadomość mówi jej, „że to bez sensu, że nie...
Tygiel przemiany energii dla związków i relacji jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z relacjami międzyludzkimi. To ćwiczenie dla tych wszystkich, którzy są w trakcie lub planują nawiązać kontakt z najlepszymi dla siebie osobami, partnerami czy współpracownikami.
Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach...
Podstawowym celem Medytacji z Podświadomością jest nawiązanie i pogłębienie relacji z Podświadomością, aby dążenie do Celu sprawiało więcej przyjemności, a realizacja planu następowała zdecydowanie szybciej.
W trakcie medytacji otwórz się na przekaz Podświadomości - pozwól sobie, aby pojawiały się obrazy i zapamiętuj je. Im lepiej znasz swoją Podświadomość, im głębsza więź Was łączy, tym większy masz...
Zmiany występujące w otoczeniu w sposób zasadniczy i dynamiczny oddziałują na warunki, w jakich żyje i gospodaruje człowiek. Współczesny świat i jego struktury są zdeterminowane przede wszystkim przez obecne oraz przyszłe tendencje rozwojowe w zakresie nauki i techniki. Pod wpływem osiągnięć naukowo-technicznych i dokonującego się postępu technologicznego pojawia się konieczność szerszego podejścia...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...