Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.
„Buduj z Głową” to nowoczesny e-poradnik dla kosztorysantów oraz wszystkich szukających fachowej wiedzy z zakresu budownictwa. Kwartalnik zawiera specjalistyczne artykuły przygotowane przez naukowców i ekspertów z branży. Polecamy praktyczne informacje dotyczące kalkulacji kosztorysowych, zamówień publicznych, a także tematów związanych z kosztami budowy. Nasz poradnik oferuje również opracowania...
„Buduj z Głową” to nowoczesny e-poradnik dla kosztorysantów oraz wszystkich szukających fachowej wiedzy z zakresu budownictwa. Kwartalnik zawiera specjalistyczne artykuły przygotowane przez naukowców i ekspertów z branży. Polecamy praktyczne informacje dotyczące kalkulacji kosztorysowych, zamówień publicznych, a także tematów związanych z kosztami budowy. Nasz poradnik oferuje również opracowania...
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...
Znakomity trener personalny, rozchwytywany przez gwiazdy Hollywood, Simon Waterson pokazuje, jak zwiększyć poziom energii, lepiej spać i być bardziej pewnym siebie dzięki inteligentnemu podejściu do treningu.
To były żołnierz brytyjskiej piechoty morskiej a obecnie najbardziej pożądany trener fitness w przemyśle filmowym. Lista klientów Simona Watersona przypomina obsadę wielkiego kinowego hitu....
"Niniejsza książka to efekt dziesięciu lat doświadczenia w nauczaniu o prawach człowieka, zrozumieniu interkulturowym i rozwiązywaniu konfliktów. Dzięki współpracy z norweskim Komitetem Helsińskim opracowaliśmy programy szkoleniowe i szkoliliśmy młodzież, studentów, uchodźców, nauczycieli, dziennikarzy i pracowników sektora publicznego na Bałkanach, na Białorusi, w Rosji, wliczając w to Czeczenię i...
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...
Rozwiń swą moc, zadbaj o siebie i lepiej zarządzaj stresem
Poznaj i zrealizuj w trzech krokach program rozwojowy, który pomaga zwiększyć dobrostan psychiczny, rozwinąć wiarę w siebie i uodpornić się na stres. Bazując na najnowszych rozwiązaniach psychologii pozytywnej autor pokazuje, jak rozwijać potencjał osobisty i przekazuje solidną dawkę wiedzy oraz praktycznych ćwiczeń. Program podzielono...
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy....