Włoski milioner Gabe Arantini przypadkiem dostrzega w restauracji przyjaciela pracującą tam Abigail Howard - kobietę, o której bardzo chciałby zapomnieć.
Ponad rok temu uwiodła go, żeby zdobyć poufne informacje dotyczące jego nowego produktu. Potem kilkukrotnie przychodziła do niego, lecz zabronił ją wpuszczać. Teraz, po spotkaniu w restauracji, Abigail znowu zjawia się u niego w biurze. Tym razem...
"Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment)
QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...
Najlepsze produkty i technologie do budowy domu
Katalog zawiera aktualne informacje o najlepszych produktach i technologiach stosowanych przy budowie domów jednorodzinnych. Prezentacje produktów pisane są przez redaktorów przy współpracy z przedstawicielami firm, tak by zawarte w nich opisy były rzetelne i aktualne. Można tu znaleźć informacje o nowościach rynku budowlanego i produkty szczególnie...
Najlepsze produkty i technologie instalacyjne do budowy domu
Katalog zawiera aktualne informacje o najlepszych produktach i technologiach do wykonania instalacji w domach jednorodzinnych. Prezentacje produktów pisane są przez redaktorów przy współpracy z przedstawicielami firm, tak by zawarte w nich opisy były rzetelne i aktualne. Wiele informacji o nowościach rynku instalacyjnego. Niektóre prezentacje...
Znaj(dź) swojego klienta
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...
Mieszkanie zaspokaja podstawowe potrzeby człowieka. Na rynku jednak jest dobrem luksusowym ze względu na wysoką barierę dostępności cenowej, uniemożliwiającą realizację potrzeb mieszkaniowych wielu rodzin. Na zakup mieszkania nie mogą sobie pozwolić przede wszystkim grupy społeczne o niskich dochodach i relatywnie niskiej zdolności kredytowej, głównie rodziny młode i wielodzietne. Grupy te potrzebują...
Bestseller na liście „New York Timesa”.
Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach...
Stwórz samoczynną maszynę marketingową!
Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom
Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat
Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali
Kim, u diabła, jest growth hacker?
To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...
Kiszonki - leczą, odżywiają, smakują.
Wraz z modą na zdrowie przyszła moda na kiszonki. I nie powinno to dziwić, ponieważ mają one wiele zalet. Po pierwsze, są bardzo zdrowe - to bogactwo witamin (zwłaszcza C, A i E), składników mineralnych i probiotyków, które korzystnie działają na nasz układ pokarmowy i odpornościowy. Po drugie, kiszonki stanowią doskonały sposób konserwowania żywności - naturalny,...
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...