Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ PONAD 18 000 CYFROWYCH PUBLIKACJI (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY MP3 - EPRASĘ - LEKTURY na MP3)

LEKTURY SZKOLNE AUDIOBOOKI - Lista TOP 5 (Bestsellery): Szatan z siódmej klasy | Kamienie na szaniec | Czarne Stopy | Dzieci z Bullerbyn | Dynastia Miziołków
Partner nexto

marketing polityczny

  • Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów - ebook

    Data publikacji: 27.05.2019

    Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 33,25 zł
    (zawiera 23% VAT)
    67pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku - ebook

    Data publikacji: 12.07.2019

    Język rosyjski Poziom B2-C1 Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes” po rosyjsku. Książka, napisana przez jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce w dziedzinie komunikacji biznesowej po rosyjsku, stanowi nowoczesny i wszechstronny poradnik do natychmiastowego wykorzystania. Czytelnik...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 40,75 zł
    (zawiera 23% VAT)
    82pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego - ebook

    Data publikacji: 31.08.2018

    Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. Jednakże późniejsze wydarzenia pokazały coś więcej: strukturalną słabość systemu tak wielką, że może zagrozić kondycji ekonomicznej naszego kraju i dobrobytowi społeczeństwa demokratycznego. Problemy są bardzo dotkliwe: deficyt...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 52,15 zł
    (zawiera 23% VAT)
    104pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello - ebook

    Data publikacji: 27.04.2018

    Legendarny twórca Ferrari oczami syna Piera Miał dwie wielkie miłości: piękne kobiety i szybkie samochody. Tajemnice miłosnych podbojów zabrał do grobu. Ale stworzona przez niego marka spod znaku wierzgającego rumaka zachwyciła cały świat, sprawiając, że jej mocy, szybkości i elegancji nie mógł się oprzeć nawet Jan Paweł II. Poznaj niezwykły życiorys Enza Ferrariego, człowieka, który prowadził towarzyskie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 23% VAT)
    66pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych - ebook

    Data publikacji: 03.10.2016

    "Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; - szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    76pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Efekt wirusowy w biznesie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Efekt wirusowy w biznesie - audiobook

    Data publikacji: 20.02.2015

    "Skąd się bierze popularność? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? W swojej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 23% VAT)
    66pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych - ebook

    Data publikacji: 28.02.2014

    Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 46,55 zł
    (zawiera 23% VAT)
    93pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook

    Data publikacji: 01.01.2013

    Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 23% VAT)
    44pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Pokój motyli
  2. 2.Jego babeczka
  3. 3.Miedziaki
  4. 4.Kurier Wileński (wydanie magazynowe)
  5. 5.Super Express
  6. 6.Plus Minus
  7. 7.Gazeta Krakowska - Tarnów
  8. 8.Nowości Dziennik Toruński
  9. 9.Express Bydgoski
  10. 10.Gazeta Polska Codziennie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Wyrok
  5. 5.Auto Świat
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Sieci
  9. 9.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  10. 10.Sport