Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ PONAD 18 000 CYFROWYCH PUBLIKACJI (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY MP3 - EPRASĘ - LEKTURY na MP3)

NAUKA ANGIELSKIEGO MP3 - kursy angielskiego, gramatyka angielska, nauka słówek,angielski online, english mp3 - pobierz darmowy kurs

Oficjalny podręcznik ScratchJr - ebook

Marina Umaschi Bers  Mitchel Resnick 

04.10.2016

polski

160

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-18687-6

Opis:

"Zabawa z programowaniem!

ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android.

ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka programowania, używanego przez miliony dzieci na całym świecie, i pozwala jeszcze młodszym dzieciom tworzyć ich własne wesołe animacje, interaktywne opowiadania i dynamiczne gry. Oficjalny podręcznik ScratchJr to znakomity towarzysz tej bezpłatnej aplikacji, który ułatwia kodowanie i zabawę. Dzieci uczą się programować, łącząc bloczki kodu, aby postacie poruszały się, skakały, tańczyły i śpiewały. Każdy rozdział obejmuje kilka zadań, które opierają się na poprzednich zadaniach, tworząc w wyniku ostateczny projekt.

Te przydatne zadania pomagają dzieciom rozwijać informatyczny sposób myślenia, rozwiązywać problemy oraz umiejętności projektowe.

Każde zadanie zawiera:

* Wskazówki krok po kroku, które łatwo prześledzić

* Sposoby łączenia zadań z czytaniem, pisaniem i matematyką

* Wskazówki dla dorosłych i nauczycieli

* Kreatywne wyzwania do dalszej nauki

Po wykonaniu zadań z książki dzieci będą gotowe na różne nowe przygody z programowaniem! Zrób fajne rzeczy Zaprogramuj mała potańcówkę! Utwórz farmę starego MacDonalda! Zrób grę „Unikaj kotów”!"

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Oficjalny podręcznik ScratchJr - ebook
Forma zakupuCena

Oficjalny podręcznik ScratchJr - ebook

43,00 zł (zawiera 23 % VAT)
86 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.A ty, co sądzisz o myślących maszynach?
  2. 2.Sieci średnich napięć
  3. 3.Robotyzacja procesów produkcyjnych
  4. 4.Praktyczna analiza powłamaniowa
  5. 5.Modelowanie i symulacja obiektów magazynowych 3D
  6. 6.Marketing Automation Revolution
  7. 7.Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek. Biznes. Państwo
  8. 8.Broń matematycznej zagłady
  9. 9.Automatyka. Napęd elektryczny
  10. 10.Niewidzialny w sieci

Najchętniej kupowane

  1. 1.Zawód tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy
  2. 2.A ty, co sądzisz o myślących maszynach?
  3. 3.Przenoszenie danych z i do Excela
  4. 4.Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia
  5. 5.Oswoić cyberświat. Tożsamość, zaufanie i bezpieczeństwo w internecie
  6. 6.Funkcje Excela - operacje na tekście i wyszukiwanie danych
  7. 7.SAP. Zrozumieć system ERP
  8. 8.Niewidzialny w sieci
  9. 9.Marketing internetowy
  10. 10.Inżynieria wymagań w praktyce