Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ PONAD 18 000 CYFROWYCH PUBLIKACJI (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY MP3 - EPRASĘ - LEKTURY na MP3)

NAUKA ANGIELSKIEGO MP3 - kursy angielskiego, gramatyka angielska, nauka słówek,angielski online, english mp3 - pobierz darmowy kurs

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

: Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie

Paweł Tkaczyk 

Paweł Tkaczyk 

22.06.2012

polski

05:45:27

Helion

978-83-246-5091-0

Ocena: 4

Opis:

  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku – właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR – powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób – bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

  • Silna marka.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Identyfikacja wizualna.
  • Nowy marketing.
  • Case studies.

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

 

Paweł Tkaczyk – właściciel agencji reklamowej MIDEA. Z zamiłowania typograf, z zawodu projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi też szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Pracuje dla największych — Gazeta.pl, marki z grupy Allegro— i dla całkiem niewielkich, pomagając im rosnąć. Mąż Patrycji, ojciec Pawełka i Wiktorii, wraz z Rodziną mieszka we Wrocławiu.

Opinie o produkcie

1 - 2 z 2 opinii
  • Ocena:4Dawid Mazurkiewicz|2012-09-25

    Dużo się nauczyłem. Polecam.

  • Ocena:4Michał Gawor|2012-12-24

    Książkę polecam każdemu przyszłemu, jak i początkującemu przedsiębiorcy. Jest to podręczne Vademecum o reklamie, marce i marketingu. Bardzo dobrze słuchało się tej książki, dzięki lektorowi, którym jest sam autor. Głos Pawła Tkaczyka i jego dykcja jest na pewno wartością dodaną tej publikacji w Nexto. Sam wykorzystam na pewno 3 pomysły z tej książki w swojej działalności. POLECAM!!!

1 - 2 z 2 opinii
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Forma zakupuCena

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

29,90 17,94 zł (zawiera 23 % VAT)
36 pktProgram lojalnościowy
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce
  2. 2.Strategia błękitnego oceanu wydanie rozszerzone
  3. 3.Rewolucja social media
  4. 4.Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą
  5. 5.Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
  6. 6.Haker umysłów
  7. 7.Przeciw Bogom. Niezwykłe dzieje ryzyka
  8. 8.Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji
  9. 9.Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego
  10. 10.Jednominutowy menedżer buduje wydajne zespoły