Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl


Księgarnia E-NEXTO (audiobooki • ebooki • kursy mp3 • książki audio • poradniki mp3 • eprasa • darmowe audiobooki MP3 i ebooki PDF) Sklep internetowy (audiobook, mp3, ebook, pdf, książka audio, kurs mp3, harlequin, poradnik mp3, epub, pobierz)
EBOOKI - ebooki, ebook, e-książka, e-book, książka elektroniczna, pdf AUDIOBOOKI - książki audio, audiobook, lektury mp3, książka audio, audio-book, książka do słuchania, bajki mp3 KURSY MP3 - angielski mp3, niemiecki mp3, francuski mp3, norweski mp3, hiszpański mp3, audiobook, audiobooki LEKTURY MP3 - Ksiazki audio, lektury audio, opracowania mp3, lektury mp3 do słuchania, audiobooki do matury czytane przez lektora HARLEQUIN - harlequiny, ebooki, romanse harlequin, e-książki harlekina, romanse pdf, harlequiny PROMOCJA DNIA - rabaty, wyprzedaże, okazje i promocje (audiobooki, ebooki, kursy mp3, książki audio, pdf, mp3 POMOC - Sklep internetowy e-sklep.nextore.pl - jak kupować w sklepie internetowym z ebookami i książkami audio
KSIĘGARNIA E-NEXTO - TO SKLEP INTERNETOWY GDZIE NAJTANIEJ KUPISZ PONAD 18 000 CYFROWYCH PUBLIKACJI (EBOOKI - AUDIOBOOKI - KURSY MP3 - EPRASĘ - LEKTURY na MP3)

LEKTURY SZKOLNE AUDIOBOOKI - Lista TOP 5 (Bestsellery): Szatan z siódmej klasy | Kamienie na szaniec | Czarne Stopy | Dzieci z Bullerbyn | Dynastia Miziołków
Partner nexto

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

: Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

Kliknij aby powiększyć

Odtwórz fragment:

Audio Player
OkładkaOpinie o produkcie
39,90 37,90 zł (zawiera 23 % VAT)
76 pktProgram lojalnościowy

  • MP3 (znak wodny)

Dariusz Puzyrkiewicz 

Marcin Fugiel 

13.08.2019

polski

6:9:14

Helion

978-83-283-6134-8

Opis:

Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook
Forma zakupuCena

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

39,90 37,90 zł (zawiera 23 % VAT)
76 pktProgram lojalnościowy
    • MP3 (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Potęga pewności siebie
  2. 2.Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji
  3. 3.Dobry szef, zły szef. Jak być najlepszym… i uczyć się od najgorszych
  4. 4.Zarządzanie sprzedażą
  5. 5.Zmień myślenie a zmienisz swoje życie
  6. 6.Jednominutowy Menedżer spotyka małpę
  7. 7.Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły
  8. 8.Nowy Jednominutowy Menedżer
  9. 9.Rosnąc w siłę
  10. 10.Czysty Sex